HTML

Magyar BiteFight Szemle

A BiteFight névre hallgató hack'n'slash alapokon nyugvó, xp and treasure orientált játék független (haha) médiuma. További infó: BiteFight és BiteFight Board

Friss topikok

  • Bíró Zsolt: nekem nem mutatja a videót (2008.08.16. 20:44) FAK himnusz!
  • Tari Dávid: hali itt fel lehtne jelnteni a bitefight oldal?? mert már másodjára banoltak 1 évre és úgy hogy me... (2008.06.03. 22:56) Éjjen jaz bájtfájt!
  • HatIzsak2: Kérlek ezt a commentet töröld és egyben javítsd az előző hozzászólásom hibás részét. Az utóiratot ... (2008.04.09. 16:13) Aron védelmében
  • Red Alert: Ne fenyegetőzz,mert ha a srácnak baja esik. A MAGYARBUZI FAJTÁDAT KIIRTOM AZ ORSZÁGBÓL!!!!! (2008.03.17. 21:30) Már megint a FAK..?
  • Vámpovszky Kegya: Szerintem ennek a derék farkasnak megszerezték a jelszavát a haverjai. Vagy megkapták, hogy játsza... (2007.08.25. 21:13) Lupus vazze' polgart pukaszt, he

Linkblog

Archívum

Tiszteletem!

2007.08.25. 16:50 Primessor

Igen-igen, a nagy sietségben sajnos néhány alapvető fontosságú dologról megfeledkeztünk, ezek közül tán a legfontosabb a szerzőpáros bemutatkozása.

Gróf Levetinczy Primessor vagyok, amint az talán a nevemből is kiderül, színmagyar, törzsgyökeres nemesként szolgálom szeretett hazámat. Mindenki előtt kijelenthetem, hogy családfámat egészen az Államalapításig vissza tudom vezetni, és erről kérésre bárkinek be tudom mutatni a vonatkozó bizonyítékokat. Ősmagyar génállományomat semmilyen aljas nemzet öröksége nem szennyezi!

 Családomon belül elterjedt nézet hogy maga Ádám és Éva is magyar volt (nem, semmiképpen nem zsidó), de én azért ennél mértéktartóbb vagyok, úgy gondolom hogy ez az állítás már valóban túlzás.

 Ami viszont a lényeg: feltett szándékom hogy a BiteFighttal kapcsolatos híreket népnemzeti szemüvegemen keresztül mutassam be és kommentáljam a kedves olvasók számára.

 Nem titok, magam is játékos vagyok a négyes szerveren, éspedig a vámpírok faját erősítem. Klánunk címerét egy turulmadár formálja, amely – kell-e mondani – árpádsávos háttéren terjeszti ki ősmagyar szárnyait.

 A várható hatalmas érdeklődésre való tekintettel vázlatosan rendelkezésre bocsátanám eddigi pályafutásom jelentősebb mozzanatait.

 

-         1982-ben születtem, világrajövetelem után néhány perccel büszke szüleim – származásomhoz méltóan - már fel is öltöztettek, gy.k. rám adták árpádsávos palástomat, bocskoromat, a pici praclimba pedig egy karikás ostor került.

-         Mindössze két éves koromban már kitűnően tudtam lovagolni (természetesen a magyar pusztában), erre azóta is módfelett büszke vagyok.

-         Általános- és középiskolába nyilvánvaló módon nem jártam (mivel ott a rovásírást nem tanították), ezért egy derék házitanító pallérozta népnemzeti elmémet, természetesen külön gondot fordítva ideológiai képzésemre.

-         Felsőfokú tanulmányaimat a Pajzán Péter Kaotikus Egyetem demagógia-xenofóbia szakán fejeztem be 2005-ben.

-         2005-ben megalapítottam a „Pirézek Haza!” akciócsoportot.

-         2006-ban a Vámpírabbik mozgalom elnökévé választottak.

-         2007-ben megalapítottam a Vámpír Gárdát.

 Amint az a fentiekből bizonyára mindenki számára világossá vált, nálam jobboldalibb vámpír csak nagyon kevés akad a szerveren. Gondolkodni ritkán szoktam (elvégre vannak nálam okosabbak, akik ezt szívesen megteszik helyettem), viszont amennyiben ezt sugalmazza nekem mélynövésű népvezérem, teli torokból szajkózom azt amit éppen illendő.

 Ennyit rólam, hamarosan olvasható lesz Bálint szerzőtársam az enyémhez hasonló, a valóságnak teljes mértékben megfelelő önéletrajza is.

 Minden MAGYAR embernek jó böngészést kívánok!

   - Primessor

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bitefight.blog.hu/api/trackback/id/tr61148782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása